PRELEGENCI KONFERENCJI 

 

KATARZYNA BEREŚNIEWICZ - Gospodarzem konferencji będzie ekspert, od kilkunastu lat jest związany ze środowiskiem HR na Podlasiu. Katarzyna Bereśniewicz – Właściciel oraz strategiczny HR Biznes Partner w firmie LUPA HR Doradztwo personalne. Pasjonatka, praktyk oraz lider branży miękkiego HR z wysokimi standardami pracy, opartymi na długoletnim doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy. Pracując przez ponad 15 lat w międzynarodowym koncernie Rosti Poland Sp. z o. o. będącym liderem w swojej
branży, wspierała jako Dyrektor Personalny wszystkie etapy życia organizacji, począwszy od startup-u, poprzez dynamiczny rozwój, kończąc na projektach akwizycji oraz fuzji zakładów, nie zapominając o nieodłącznych w rozwoju każdej firmy kryzysach. Budowała efektywne zespoły, z którymi wspólnie wspierała działalność biznesową oraz operacyjną firmy.
Po kilkunastu latach w rozwiniętej korporacji, nieustannie stawiając na rozwój oraz śledzenie dynamicznie zmieniających się trendów w biznesie, postanowiła wykorzystać
swoją wiedzę oraz doświadczenie zakładając własną działalność doradczo-szkoleniową LUPA HR.
Uważa, że siła każdej marki jak i firmy zależy wyłącznie od ludzi, wspieranych lub osłabianych przez lepsze lub gorsze strategie, systemy lub modele zarządzania. Celem jej działalności jest dostarczanie zarówno małym jak i dużym firmom zindywidualizowanych rozwiązań oraz usług zaprojektowanych na podstawie dokładnej diagnozy. Dostarcza ponadto projekty szkoleniowe z zakresu kompetencji miękkich szytych na miarę potrzeb.

Dr BARBARA ZYCH - Założycielka Employer Branding Institute, w tym projektu www.pracujebolubie.pl. Doktor psychologii, wykładowca na czołowych uczelniach w Polsce. Na swoim koncie ma 15 lat doświadczeń na rynku HR, ponad 100 obsłużonych organizacji z listy Fortune500, 7 książek o rozwoju organizacji i ponad 15 autorskich narzędzi dla rynku HR. Kierownik managerskich studiów podyplomowych EB na ALK.

Pisze bloga pod adresem www.barbarazych.com

MONIKA SIELICKA - Dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Sodexo Benefits&Rewards Services Polska Sp. z o.o. Odpowiedzialna za tworzenie i realizację polityki personalnej sodexo, lidera w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych skierowanych do pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Monika związana jest z Sodexo Benefits&Rewards Polska od początku września 2009 roku, kiedy objęła funkcję Dyrektora ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w randze Członka Zarządu. Do jej zadań należy również utrzymanie konkurencyjności firmy pod względem atrakcyjności dla obecnych i przyszłych pracowników poprzez ciągłe rozwijanie indywidualnych programów motywacyjnych i systemów świadczeń pozapłacowych. Jest odpowiedzialna także za kształtowanie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej oraz tworzenie przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi kultury organizacyjnej.
Monika Sielicka jest absolwentką Akademii Koźmińskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu rozwoju organizacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

ALEKSANDRA DAWIDOWICZ - Starszy Konsultant Workday w PwC IT Services. Aleksandra posiada ponad 10-letnie doświadczenie menedżerskie w obszarze HR. Z sukcesem zarządzała międzynarodowymi projektami z zakresu rozwoju pracowników, HR konsultingu, a także projektowanie i automatyzację procesów oraz wdrożenia systemów IT w działach HR. Odblisko 3 lat jako certyfikowany Workday HCM oraz Compensation Consultant zajmuje się wdrożeniami systemu Workday dla międzynarodowych korporacji współpracując z Klientami przy unifikacji i automatyzacji procesów. Praca pozwala jej realizować pasję, jaką jest podróżowanie i poznawanie różnych kultur.

JOLANTA ADAMSKA - Partner w Kancelarii Radców Prawnych Bieluk i Partnerzy. Z Kancelarią związana od 2001 r.
Zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorców w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Prowadzi procesy sądowe z ramienia pracodawców, dotyczące zagadnień związanych z zakończeniem stosunku pracy i z roszczeniami pracowniczymi wynikającymi m.in. zachowań noszących znamiona mobbingu lub dyskryminacji. Ma doświadczenie w reprezentowaniu Klientów w postępowaniu przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu w zakresie naruszeń postanowień Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności oraz Protokołów dodatkowych.

URSZULA BORSUK - Leroy Merlin Polska. W branży HR od 12 lat. Ula wykorzystuje analityczne myślenie, które przekłada się na efektywność w procesach nie tylko w HR. Prywatnie pasjonatka książek, jej motto życiowe” Kto czyta książki ten żyje podwójnie.”

ANNA WRÓBLEWSKA - Leroy Merlin Polska. W branży HR od 5 lat. Ania jest perfekcjonistką w części „twardej” HR. Cel, który jej przyświeca - „Kto to chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu”.

 

BEATA GRYGORCZUK - Założycielka i Prezes Podlaskiego Stowarzyszenia HR. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Filii Uniwersytetu Warszawskiego w Białymstoku, Podyplomowych Studiów Menedżerskich na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Kadrami w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”.
Posiada ponad 20-letnią praktykę biznesową w zarządzaniu firmami, projektami i ludźmi. W latach 1999-2006 ekspert kluczowy ds. oceny podlaskich przedsiębiorstw w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w konkursie „Ambasador biznesu”. W latach 2007-2013 prowadziła własną firmę szkoleniowo-doradczą „Eureka HR”. Od 2014 roku stale związana z realizacją projektów unijnymi.
Jest doświadczonym menedżerem, konsultantem zarządzania zasobami ludzkimi, doradcą personalnym, coachem oraz trenerem biznesu. Od lat współpracuje z podlaskim uczelniami (Uniwersytet w Białymstoku, Politechnika Białostocka, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania) oraz ośrodkami szkoleniowymi, prowadząc zajęcia w zakresie: zasoby ludzkie w firmie, rekrutacja i selekcja, kariera i rozwój, motywowanie i oceny pracownicze, efektywność menedżerska i przywódcza. 
Motto: „Nie zapali innych ten, co sam nie płonie”

MAŁGORZATA SADŁOWSKA-CAL - Dyrektor Personalny w Kross SA. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z lotnictwem, w Kross SA od dwóch lat.Posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu strategii personalnej oraz w prowadzeniu projektów zmiany kultury organizacyjnej i podnoszenia wydajności w oparciu o budowanie zaangażowania pracowników. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku Psychologia oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

MAJA GOJTOWSKA – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com

  

 

ŁUKASZ JAROTA - Prezes Studia Wiedzy oraz właściciel employer brandingowej Agencji GrowHR. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR/EB. Od ponad 10 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest właścicielem GrowHR – agencji realizującej projekty employer brandingowe dla takich firm jak Burger King, DHL Express, Play, Valeo, BP, Electrolux, CRH, Valeo czy Mars. Jest pomysłodawcą projektu Brunch EB – spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy.
Kreator i Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu „Employer Brand Leaders Training”. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Wykładowca w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu (Employer Branding).

  

 

EWA MAZURCZYK-JANKOWSKA -  Od 16 lat zajmuje szeroko pojętym HR. Doświadczenia zdobywała zajmując  menedżerskie stanowiska w polskich i międzynarodowych organizacjach. Jest polskim pionierem w tematyce Employer Branding. Doświadczona rekruterka specjalizująca się w rekrutacjach sił sprzedaży, realizująca ok. 250 projektów rocznie. Jako jedna z niewielu osób w Polsce może pochwalić się zakończonym sukcesem projektem rekrutacji 500 przedstawicieli handlowych w ciągu 3 tygodni. Autorka wielu programów szkoleniowych oraz doradczych. Ekspert zakresu Development i Assessment Centre. Doświadczona,  uznana trenerka budująca niezwykłe zaangażowanie w proces rozwoju. Osoby z nią współpracujące nazywają ją lokomotywą, pełną energii i pozytywnego nastawienia.  W realizowanych projektach widzi więcej niż inni i wyróżnia się doskonałym zmysłem obserwacji połączonym z ciągłym doskonaleniem i poszerzaniem wiedzy. Jest artystą plastykiem oraz psychologiem, absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Wydziału Psychologii UW.

  

 

KATARZYNA STEMPNIAK - PR-owiec, współtwórczyni marki szkoleniowej Gold&Finch. Od ponad 12 lat w branży e-marketingowej. Zanim wkroczyła na wymagającą drogę przedsiębiorcy, realizowała projekty dla klientów korporacyjnych w ramach agencji interaktywnych: Infinity Group i faceAddicted. Obecnie związana z butikową agencją WhiteBits, gdzie przygotowuje strategie i prowadzi działania związane z komunikacją w social media - od koncepcji przez kreację po koordynację współpracy z influencerami. Szkoleniowiec, wykładowca studiów MBA na WSFiZ w Białymstoku „Public relations – Zarządzanie wizerunkiem i reputacją”. 

  
 

MONIKA KLIBER - coach ekspresywny, instruktor i prekursor pisania ekspresywnego w Polsce, certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie Associate Certified Coach (ACC). Uczennica Kathleen Adams, dyrektor Center for Journal Therapy w Denver, światowego autorytetu w dziedzinie pisania ekspresywnego i terapeutycznego. Pomaga Klientom w odkrywaniu odwagi do twórczego życia, rozwijaniu samoświadomości emocjonalnej oraz przechodzeniu przez zmiany, poprzez procesy coachingowe oraz warsztaty z zastosowaniem metody pisania ekspresywnego. Wieloletni praktyk w dziedzinie Human Resources, trener i coach biznesu z doświadczeniem ponad 3500 godzin szkoleń i pracy indywidualnej. Autorka bloga na www.monikakliber.com

  
 

ALEKSANDRA PSZCZOŁA - Założycielka i CEO firmy Bee Talents. Niespożyte pokłady energii dzieli między budowaniem swojego biznesu, wystąpieniami na wydarzeniach branżowych, graniem w squasha i poznawaniem świata przyrody z córką Julką. Zawodowe szlify zdobywała w Netguru, gdzie w ciągu roku, za pomocą działań HR marketingowych, powiększyła zespół programistyczny z 50 do 100 osób.

Obecnie, wraz z zespołem Bee Talents, swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z Klientami z całego świata, wspierając ich w budowaniu zespołów, tworzeniu marki pracodawcy i usprawnianiu procesów wewnętrznych. O sukcesie jej młodej organizacji świadczy to, że rok do roku udaje się zwiększyć przychody firmy o 100%. Ma ogromny apetyt na życie i ciągle uczy się jak skuteczniej rozwijać nowoczesne organizacje.
Jako pierwsza zastosowała narzędzie V2MOM na potrzeby budowania strategii marki pracodawcy. Cały czas rozwija tę metodę w oparciu o nowe doświadczenia.

  
 

ZUZANNA WOŹNIAK – Senior HR Consultant w Bee Talents. W swojej pracy łączy kompetencje marketingowe, coachingowe i sprzedażowe. Wspiera startupy i software house’y w całej Polsce w budowaniu efektywnych zespołów prowadząc warsztaty i konsultacje. Na co dzień pracuje z C-level managerami, doradzając im w podejmowaniu strategicznych decyzji personalnych, wyznaczaniu celów i wprowadzaniu zmian organizacyjnych.

Specjalizuje się w tworzeniu marki pracodawcy oraz budowaniu procesów wewnętrznych, które są przyjazne ludziom i efektywne biznesowo. Wierzy, że każda firma, która dba o kulturę organizacyjną oraz świadomie buduje markę pracodawcy, może szybciej realizować cele biznesowe.

 

KRYSTIAN ADAMCZYK - Product Marketing Specialist w eRecruiter. Z branżą rekrutacyjną związany od 2013 r. Dba o doskonałą komunikację z klientami systemu eRecruiter, zwolennik idei Customer i Candidate Experience.

MICHAŁ SIERZPOWSKI - Lider, manager, coach, inżynier z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG zdobytym między innymi w firmach Procter and Gamble oraz British American Tobacco od stanowiska inżyniera procesu, przez managera produkcji i projektów aż do członka zarządu operacyjnego zakładu produkcyjnego. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Mechatroniki oraz student Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, na kierunku Executive MBA. Mentor oraz coach biznesowy, praktyk Servant Leadership’u, pasjonat metodologii TPS/IWS/TPM, twórca programów rozwojowych dla pracowników oraz kompleksowych strategii dla organizacji. Prywatnie pasjonat japońskich samochodów driftowych oraz konsultant pro-bono dla innowacyjnych polskich firm inżynierskich i start-upów.

 

ANNA KALINOWSKA - z wykształcenia socjolog, zawodowo przez lata związana z badaniami rynku i opinii (GfK Polonia) oraz branżą szkoleniową. Obecnie współwłaściciel firmy szkoleniowo – przygodowej VOFKA promującej usługi rozwojowe w oparciu o bliskość człowieka z naturą.

 

JOANNA ROSZKO  - ekonomista, absolwenta Uniwersytetu Łódzkiego, z zawodu i powołania - organizator wydarzeń i  koordynator ogólnopolskich projektów edukacyjnych. Po latach pracy w branży szkoleniowej, wspólnie z przyjaciółką założyła firmę szkoleniowo - przygodową VOFKA.  Prywatnie miłośnicza gór i wspinaczki. 

 
 

MICHAŁ LACHwspółzałożyciel platformy eTutor, gdzie odpowiada za rozwój oferty Flipped Blended Learning. Przedsiębiorca Roku 2009, dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzałożyciel kilku startupów, między innymi Audioteka.pl i diki.pl. Ekspert od nauczania języków obcych online.

Wcześniej założyciel i wieloletni prezes K2 Internet SA, największej polskiej agencji e-marketingowej, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz pracownik naukowy Uniwersytetu Warszawskiego.

  

ŻANETA TURSKA - Trener, dyrektor oddziału firmy szkoleniowej MindLab w Warszawie. Akredytowany trener Extended Disc. Ze szkoleniami i grami szkoleniowymi związana od 5 lat. Specjalizuje się w problematyce zarządzania sobą w czasie, komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji. Prowadziła szkolenia dla takich firm jak: 3M, Bonduelle, Etisoft, Schibsted Tech Polska. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

MAGDALENA BOROWSKA - absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Zarządzanie Zasobami Pracy oraz Studiów Podyplomowych SWPS Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Organizacji. Od 14 lat zawodowo związana z branżą HR głównie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników oraz budowaniu ścieżek kariery i rozwoju pracowników. Od 2 lat na stanowisku HR Coordinator w białostockim oddziale Transcom Worldwide Poland Sp.z o.o.

ANETA DOMALEWSKA - Dyrektor Działu Kadr i Administracji w P.B. JAZ-BUD Sp. z o.o. Pełnomocnik Zarządu ds. systemów zarządzania jakością ISO 9001. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku oraz studiów podyplomowych Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej. Dysponuje uprawnieniami pedagogicznymi do nauczania przedmiotów zawodowych. Członek Zarządu Podlaskiego Stowarzyszenie HR. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie zawodowe
w zarządzaniu działem HR w obszarze administracji kadrowo-płacowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację polityki personalnej JAZ-BUD. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie pracy, kadrach i płacach. Doświadczony wykładowca. Prowadzi kursy, szkolenia i wykłady, przeprowadza audyty kadrowe.